Overslaan en naar de inhoud gaan

Kranten.com wil e-mail marketing

Kranten.com wil e-mailmarketing inzetten om uit de kosten te komen. Tot nu toe stuurt de site via e-mail gratis een overzicht naar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De site biedt de lezer de 'keuze'; of akkoord gaan met reclame in de mail, of in de toekomst betalen voor het abonnement, meldt Emerce. Kranten.com verwacht meer opbrengsten te halen uit de marketing dan uit banners. Martin Klerx van Kranten.com denkt met e-mailmarketing zo'n vijftig procent meer op te kunnen halen dan met de banners die nu op de site staan. Bovendien wordt de lezer dan minder gestoord door de reclame. Mochten de lezers niets voelen voor het plan, dan blijft Kranten.com doorgaan met de bannering.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in