Kranten.com wil e-mail marketing
Kranten.com wil e-mailmarketing inzetten om uit de kosten te komen. Tot nu toe stuurt de site via e-mail gratis een overzicht naar de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De site biedt de lezer de 'keuze'; of akkoord gaan met reclame in de mail, of in de toekomst betalen voor het abonnement, meldt Emerce. Kranten.com verwacht meer opbrengsten te halen uit de marketing dan uit banners. Martin Klerx van Kranten.com denkt met e-mailmarketing zo'n vijftig procent meer op te kunnen halen dan met de banners die nu op de site staan. Bovendien wordt de lezer dan minder gestoord door de reclame. Mochten de lezers niets voelen voor het plan, dan blijft Kranten.com doorgaan met de bannering.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid