Overslaan en naar de inhoud gaan

In plaats van oranje muts plaatst Unox een kroon op je hoofd

Unox heeft primeur met camera take-over op Snapchat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Snapchat gebruikers konden met deze speciale lens op foto’s en video’s een kroon plaatsen die meebeweegt met het hoofd. De Unox-kroon is de eerste lensoptie die Snapchat exclusief heeft ontwikkeld voor een Nederlands merk.

related partner content for mobile comes here

“Koningsdag is een uniek volksfeest waar Unox als oer-Hollands merk graag een bijdrage aan levert. Daarom veranderen we voor één dag de bekende muts in een echt oranje Unox-kroon op Snapchat,' zegt Jan-Paul Bruins van Unox.

Snapchat maakt het voor gebruikers al langer mogelijk om foto’s en video’s te bewerken, voordat deze gedeeld worden met hun volgers. Zo kunnen er emoticons en filters aan foto’s en video’s worden  toegevoegd. Nieuw is dat Snapchat in samenwerking met een adverteerder in Nederland een speciale lens introduceert. Tevens kon je met een geo-filter aangeven dat de foto of video op Koningsdag was gemaakt. 

Het idee voor de lens en het filter is ontwikkeld door creative content agency RIDE. Om mensen aan te sporen de lens en filter te gebruiken, maakte het bureau ook een inhaker voor het Unox Facebook kanaal. Selecteren van de 'oranje' Unox lens gaat overigens niet meer. Deze was alleen op Koningsdag te gebruiken.

Credits
Opdrachtgever: Unox
Bureau: RIDE
Media: Mindshare: 

 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in