Imago-campagne: Dat gun je ieder kind
Staatssecretaris Sharon Dijksma (Onderwijs) lanceert vandaag een nieuwe campagne: 'Kinderopvang, dat gun je ieder kind'. De landelijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een speciale internet site, radiospotjes en brochures zullen de ouders hiervan gaan overtuigen. De campagne roept inhoudelijk gezien al de nodige vragen bij me, als (werkende) moeder. Maar interessanter is hier de vraag of een dergelijke imago-campagne nu enig effect gaat behalen. Een campagne over een onderwerp waar genoeg onderzoek is aan te halen om zowel de voordelen als de nadelen onomstotelijk aan te tonen. Een onderwerp waar de meningen over het algemeen al erg verdeeld over zijn, maar vooral vaak nogal gepolariseerd. Gaat dat werken, met als initiatiefnemers de branche-organisaties zelf?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid