Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB: request for proposal voor zoekmachinemarketing

De Taskforce Search van IAB Nederland heeft een Request for Proposal (RFP) opgesteld waarmee opdrachtgevers effectief aan de slag kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De RFP vloeit voort uit de doelstelling van de taskforce om de Nederlandse markt voor zoekmachinemarketing verder te professionaliseren en transparant te maken. De RFP is voor een ieder te downloaden via de van het IAB.

related partner content for mobile comes here

De taskforce bestaat uit vertegenwoordigers van ongeveer 20 organisaties en verstrekt bijvoorbeeld informatie over de richtlijnen die zoekmachines hanteren over bijvoorbeeld optimalisatiemethoden en de risico’s bij overtreding ervan. Wolter Tjeenk Willink, voorzitter van de Taskforce Search: 'Wij zien het als onze taak om adverteerders op de hoogte te stellen van keuzes, consequenties en resultaten van zoekmachineoptimalisatie en -advertising.'

Meer plannen van de taskforce worden bekendgemaakt tijdens het event Search Engine Strategies Amsterdam op 16 en 17 maart 2009.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in