
De RFP vloeit voort uit de doelstelling van de taskforce om de Nederlandse markt voor zoekmachinemarketing verder te professionaliseren en transparant te maken. De RFP is voor een ieder te downloaden via de website van het IAB.
De taskforce bestaat uit vertegenwoordigers van ongeveer 20 organisaties en verstrekt bijvoorbeeld informatie over de richtlijnen die zoekmachines hanteren over bijvoorbeeld optimalisatiemethoden en de risico’s bij overtreding ervan. Wolter Tjeenk Willink, voorzitter van de Taskforce Search: 'Wij zien het als onze taak om adverteerders op de hoogte te stellen van keuzes, consequenties en resultaten van zoekmachineoptimalisatie en -advertising.'
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensMeer plannen van de taskforce worden bekendgemaakt tijdens het event Search Engine Strategies Amsterdam op 16 en 17 maart 2009.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee