Creëren is wat anders dan vermarkten
Ruim een jaar geleden hield Harvard Business School een conferentie over creativiteit in organisaties, waaraan erkende innovatiekampioenen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De conferentieorganisatoren hebben nu verslag gedaan van de vele inzichten die dit opleverde, onder meer over de vermarkting van creatieve ideeën.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De mensen die goed zijn in het bedenken van ideeën zijn zelden ook goed in het commercialiseren van ideeën. Houd dat dus uit elkaar: elke innovatie bereikt een punt waarop het project moet worden overgenomen door mensen die weten hoe je de innovatie naar de markt moet brengen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Harvard Business Review
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid