Overslaan en naar de inhoud gaan

Hirman vertrekt bij Isobar

Brian Hirman vertrekt eind dit jaar om 'persoonlijke redenen' als ceo van Isobar Nederland, het digitale marketingnetwerk van Aegis Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hirman was 2,5 jaar aan Isobar Nederland verbonden. Hij wordt opgevolgd door Liedewij Hentenaar, momenteel managing director bij zusterbedrijf Vizeum Nederland. Op haar beurt wordt Hentenaar met ingang van het nieuwe jaar opgevolgd door Roland Teerenstra, de huidige client service director van Vizeum.

related partner content for mobile comes here

Hirman gaf leiding aan Isobar Nederland sinds de verkoop van het mede door hem opgerichte interactieve marketingbureau Bookmark aan Aegis Media. Daarnaast maakte hij deel uit van het managementteam van Aegis Media. Onder zijn leiding werd Isobar sterk uitgebouwd, zowel door overnames (onder andere Checkit) als door het opzetten van nieuwe bureaus.

In 2007 werd Hirman uitgeroepen tot multiculturele ondernemer van het jaar. In een verklaring zegt hij het rustiger aan te willen doen. 'Na 19 jaar gewerkt te hebben aan de digitale bureauzijde, waarvan 12,5 jaar als zelfstandig odnernemer, is het tijd om even pas op de plaats te maken en meer quality time vrij te maken voor mijn gezin.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in