Topbeslisser gebruikt online naast print


Dit blijkt uit de cijfers van het Decision Makers Survey 2010. Vaak wordt aangenomen dat het gebruik van traditionele media onder druk staat als gevolg van de toenemende consumptie van internet. De meeste internetsites die zich richten op zakelijke topbeslissers groeien inderdaad in bereik met dubbele cijfers binnen de doelgroep. Maar volgens de uitkomsten van het Decision Makers Survey 2010 blijkt ook dat dit mediagebruik additioneel is op bestaande printproducten. Telegraaf.nl staat bovenaan, op ruime afstand gevolgd door Volkskrant.nl en AD.nl.
De moderne topbeslisser blijft zijn krant of zakenblad dus gewoon lezen. Op enkele uitzonderingen na bereiken de landelijke dagbladen ongeveer evenveel beslissers als vorig jaar. Hierbij blijft De Telegraaf veruit de grootste met een bereik van 185.000 topbeslissers in het bedrijfsleven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Decision Makers Survey 2010 is het bereiksonderzoek in Nederland onder topbeslissers in het Nederlandse bedrijfsleven en semi-overheid en wordt uitgevoerd door Intomart GfK.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid