Gummo maakt magazine Staatsbosbeheer


De divisie Staatsbosbeheer Buitenleven schreef een pitch uit die werd gewonnen door Gummo en Boomerang Publishing. De eerste editie verschijnt op 15 december 2009. Gummo is vanaf 2008 aan het werk om Staatsbosbeheer scherper te positioneren en een campagne te ontwikkelen die duidelijk maakt dat Staatsbosbeheer meer doet dan alleen natuurbeheer.
Naast het corporate merk ‘Staatsbosbeheer’ heeft Gummo daarvoor een nieuw en meer eigentijds publieksmerk ‘Buiten’ geïntroduceerd. In plaats van de huidige brochures van de 60 vakantiewoningen en 66 kampeerterreinen wil Staatsbosbeheer vanaf 2010 een jaarlijks magazine uitbrengen, met daarin niet alleen het productaanbod, de boekingsinformatie en de prijzen, maar daarnaast ook redactionele inhoud die mensen uitnodigt om bij Staatsbosbeheer te komen overnachten om zo te genieten van ‘Buiten’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid