Grote HP-campagne voor digitale fotografie
HP gebruikt het nummer 'Pictures of You' van The Cure in de grootste wereldwijde consumentencampagne tot nu toe die in november moet…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er is 300 miljoen dollar in de campagne gestoken. Goodby Silverstein & Partners maakte de campagne, pay-off is: ‘You + HP’. HP wil digitale fotografie promoten en mensen inspireren ‘overal een plaatje in te zien’, aldus Brandrepublic. Het nummer van The Cure (uit 1989) past daar volgens het concern goed bij. HP zegt dat digitale fotografie de hipste vorm van zelfexpressie en communicatie is. De campagne is overigens al begonnen in de Verenigde Staten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid