Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie miljoen kijkers voor Oranje

Voetbal is weer eens de grote winnaar bij de kijkcijfers in de eerste week van september. Bijna de helft van televisiekijkend Nederland zag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gemiddeld zijn dat 2,9 miljoen kijkers, blijkt uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. Daarmee was de wedstrijd het best bekeken programma in week 36. Op de tweede plaats staat Goede Tijden Slechte Tijden van maandag met 2,3 miljoen kijkers. Derde is de Postcodeloterij Miljoenenjacht van de Tros met ruim 2,2 miljoen kijkers. Studio Sport van zondag 19.00 trok bijna 2 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos (KRO) met ruim 1,8 miljoen belangstellenden.

related partner content for mobile comes here

De drie publieke netten hadden gezamenlijk een marktaandeel van 30,1. Nederland 1 had 11,7, Nederland 2 11,8 en Nederland 3 6,6. De commerciële zenders startten met hun winterprogrammering. RTL4 scoorde een marktaandeel van 16,3, RTL5 5,4 en Yorin 5,3. SBS6 deed het dankzij het voetbal ook goed met 11,8, Net5 had een aandeel van 4,8 en V8 2,8.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in