Drie miljoen kijkers voor Oranje


Gemiddeld zijn dat 2,9 miljoen kijkers, blijkt uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. Daarmee was de wedstrijd het best bekeken programma in week 36. Op de tweede plaats staat Goede Tijden Slechte Tijden van maandag met 2,3 miljoen kijkers. Derde is de Postcodeloterij Miljoenenjacht van de Tros met ruim 2,2 miljoen kijkers. Studio Sport van zondag 19.00 trok bijna 2 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos (KRO) met ruim 1,8 miljoen belangstellenden.
De drie publieke netten hadden gezamenlijk een marktaandeel van 30,1. Nederland 1 had 11,7, Nederland 2 11,8 en Nederland 3 6,6. De commerciële zenders startten met hun winterprogrammering. RTL4 scoorde een marktaandeel van 16,3, RTL5 5,4 en Yorin 5,3. SBS6 deed het dankzij het voetbal ook goed met 11,8, Net5 had een aandeel van 4,8 en V8 2,8.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid