Overslaan en naar de inhoud gaan

Google Glass niet geschikt voor marketing (MWC)

Op het Mobile World Congress 2014 in Barcelona toonde KPN en Accenture hun proof of concept voor Google Glass, waarbij het Video Solution…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er zullen dit jaar nog vele proof of concepts volgen die nooit in productie worden genomen, maar wel gretig door de media zullen worden opgepikt. Logisch, want het hippe brilletje van Google komt pas na de zomer uit en zal bij introductie waarschijnlijk zo&;n 1000 Euro gaan kosten, niet echt geschikt als impuls aankoop voor een consument. Daarnaast had de hele NSA discussie voor Glass niet op een verkeerder moment kunnen kopen, iedereen voelt zich bekeken door de dragers van Glass (&;Glassholes&;).

related partner content for mobile comes here

Google heeft inmiddels een etiquette guide uitgebracht voor de gebruikers. Het afgelopen jaar heb ik meerdere uitnodigingen ontvangen voor Google Glass events. Ik heb er vooralsnog geen bezocht al twijfel ik nog over die op 5 juni van de Rabobank in Nunspeet. Google Glass wordt vooral ingezet als marketing instrument, het marketingplan voor de consumenten introductie van Glass zal voor heel wat hoofdbrekens zorgen bij Google in Mountain View. Misschien had Google Glass zelf wel een concept moeten blijven en nooit een beschikbaar product, maar wat moet de Rabobank in Nunspeet dan op 5 juni? Ik zie wel een goede toekomst voor Google Glass voor de mobiele professional.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in