Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Speelgoedaapjes en Seat

Wat gebeurt er als je 280 speelgoedaapjes aan een automotor koppelt?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de introductie van de Seat Leon Cupra 280 heeft Seat de snelste productieauto ooit in het modelprogramma opgenomen. De ‘hot hatch’ is in een aantal Europese landen – waaronder Nederland - te bestellen.

Er is een uitgebreide introductiecampagne die wordt ingeluid met drie teaservideo’s die uitsluitend zijn ingestoken op het motorvermogen van de auto, om aan te geven dat ‘alleen een Cupra de krachtbron van een Cupra aankan’.

De eerste van de drie teasers is nu online. Een volledig geïntegreerde introductiecampagne met uitingen op televisie, radio, digitaal, buitenshuis en op social media, volgt kort na de teaserperiode.

Reclamebureau: Lola Lowe Barcelona
Productiemaatschappij: Blur

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in