Overslaan en naar de inhoud gaan

Ethias heeft effectiefste customer medium

Donderdagavond 21 november zijn in de Utrechtse DeFabrique de Grand Prix Customer Media en Student Talent Awards uitgereikt. De jury heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitreiking van de awards werd vooraf gegaan door het Customer Media Congres. Gedurende de dag waren er een kleine twintig presentaties en workshops die tezamen de laatste stand van zaken op het gebied van content marketing weer moeten geven. Iedereen wil relevante content voor klanten produceren, maar hoe? Sprekers uit binnen- en buitenland gaven daar vanuit hun eigen praktijk antwoord op of lieten de bezoeker zelf ontdekken welke aanpak voor hem het beste is.

related partner content for mobile comes here

Het congres liep naadloos over in de uitreiking van de Grand Prix Customer Media. Daarbij werd het Belgische Ethias Welcome Magazine, gemaakt door Headoffice BE, een van de grote winnaars door de Grand Prix voor beste strategie en meest effectieve customer media te winnen. Welcome Magazine is een ver doorgedreven gepersonaliseerd blad van verzekeraar Ethias waarin alle content op maat is gebracht voor de nieuwe klant.
Opmerkelijke winst was er voor de Provincie Noord-Brabant, met het digitale Brabant Magazine (DutchGiraffe | Digital Creatives). Het medium was als enige genomineerd in de categorie business to business digitaal.
De Nationale Politie gooide hoge ogen met het door Maters&Hermsen gerealiseerde blad 24/7, volgens de jury inhoudelijk een hoogstandje.

De winnaars:

Business to Employee Print: Jij&UWV
Ingezonden door: MediaPartners Group
Opdrachtgever: UWV

Business to Employee Crossmedia: Morgen
Ingezonden door: Proof Reputation
Opdrachtgever: ABN/Amro Bank N.V.

Business to Business Print: Scoop
Ingezonden door: Het Salon
Opdrachtgever: SD Worx

Business to Business Digitaal: Brabant Magazine
Ingezonden door: DutchGiraffe Digital Creatives
Opdrachtgever: Provincie Noord-Brabant

Business to Business Cross media: Securitas
Ingezonden door: LVB Networks
Opdrachtgever: Securitas

Business to Consumer Print: Ça Va?
Ingezonden door: Het Salon
Opdrachtgever: CM

Business to Consumer Digitaal: KLM iFly
Ingezonden door: Born05
Opdrachtgever: KLM

Business to Consumer Crossmedia: Eigentijd
Ingezonden door: bureau ZB Communicatie & Media
Opdrachtgever: Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)

Lancering van het jaar: 24/7
Ingezonden door: Maters&Hermsen
Opdrachtgever: De Nationale Politie

Eenmalig: Mobile Matters
Ingezonden door: Decom en Stapel Magazinemakers
Opdrachtgever: Decom

Redactioneel Format: Amore
Ingezonden door: Stapel Magazinemakers
Opdrachtgever: Thomas More Hogeschool

Portretfotografie: Wijzer
Ingezonden door: MediaPartners Group
Opdrachtgever: Rabobank Nederland

Beste Design: L’OR EspressO EXPRESS Magazine
Ingezonden door: Born05
Opdrachtgever: Douwe Egberts

Speciale prijzen

Beste strategie: Ethias Welcome Magazine
Ingezonden door: Head Office BE
Opdrachtgever: Ethias

Meest creatieve customer medium: Jij&UWV
Ingezonden door: MediaPartners Group
Opdrachtgever: UWV

Beste inhoudelijke kwaliteit: 24/7
Ingezonden door: Maters&Hermsen
Opdrachtgever: De Nationale Politie

Meest effectieve customer medium: Ethias Welcome Magazine
Ingezonden door: Head Office BE
Opdrachtgever: Ethias

Eervolle prijzen

Grand Prix d’ Excellence: Sak van den Boom

Meest innovatieve opdrachtgever/merk/organisatie: ABNAMRO Bank N.V.

Student Talent Awards

1e prijs: NS Joy (Hogeschool van Amsterdam)
2e prijs: 365 dagen NS (Hogeschool van Amsterdam)
3e prijs: Onbeperkt (Fontys Hogeschool Journalistiek, Tilburg)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in