‘Dm vaker interactief’


Tijdens het Nationaal Congres Ongeadresseerd Reclamedrukwerk, dat het DMSA Informatie- & Kenniscentrum samen met de onderzoeksparticipanten organiseren op 21 mei aanstaande, worden de resultaten bekendgemaakt en cases behandeld. Daarnaast zal Fons van Rooij van WWAV Van Rooij strategische analyses maken, terwijl Wim Knulst (Katholieke Universiteit Brabant) de vraag beantwoordt hoe de consument omgaat met al het 'mediageweld'.
De participanten van het Platform Thuis Binnen Bereik zijn Netwerk VSP, Interlanden Spreigroep, PTT Post, Roto Smeets Nederland en Veldkamp Marktonderzoek. Het Nationaal Congres Ongeadresseerd Reclamedrukwerk vindt plaats op dinsdag 21 mei van 13.00-17.00 uur in Artis Congrescentrum te Amsterdam. (Bron: Persbericht)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid