Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Dm vaker interactief’

Het afgelopen jaar verwezen Nederlandse bedrijven in hun mailings opvallend vaak naar interactieve communicatiemiddelen zoals telefoon en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het Nationaal Congres Ongeadresseerd Reclamedrukwerk, dat het DMSA Informatie- & Kenniscentrum samen met de onderzoeksparticipanten organiseren op 21 mei aanstaande, worden de resultaten bekendgemaakt en cases behandeld. Daarnaast zal Fons van Rooij van WWAV Van Rooij strategische analyses maken, terwijl Wim Knulst (Katholieke Universiteit Brabant) de vraag beantwoordt hoe de consument omgaat met al het 'mediageweld'.

related partner content for mobile comes here

De participanten van het Platform Thuis Binnen Bereik zijn Netwerk VSP, Interlanden Spreigroep, PTT Post, Roto Smeets Nederland en Veldkamp Marktonderzoek. Het Nationaal Congres Ongeadresseerd Reclamedrukwerk vindt plaats op dinsdag 21 mei van 13.00-17.00 uur in Artis Congrescentrum te Amsterdam. (Bron: Persbericht)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in