Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 10 best gelezen campagnes in 2015

Bier, kerst en de dood scoren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

10. 

related partner content for mobile comes here

Adverteerder: Ohra
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

9. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Adverteerder: John Lewis
Bureau: Adam & Eve/DDB

8. 

;s Wonder

Adverteerder: Heineken
Bureau: TBWA\Neboko

7. 

Adverteerder: Alzheimer Lab
Bureau: N=5

6. 

Adverteerder: Amnesty International
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam

5.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Adverteerder: Coca-Cola
Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam

4. 

;Replay&; (2015)

Adverteerder: Ziggo
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam

3. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Productiemaatschappij: 25fps

2. 

Adverteerder: Amstel Bier
Bureau: Indie

1. 

Adverteerder: Edeka
Bureau: Jung von Matt

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in