Overslaan en naar de inhoud gaan

Tempo-Team op zoek naar nieuw reclamebureau

Tempo-Team was jarenlang klant bij TBWA\Neboko.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tempo-Team nodigt geïnteresseerden uit voor een kennismaking. Bureaus mogen de kennismaking naar eigen smaak invullen. Dus van een standaard bureaupresentatie tot een creatieve invulling van het merk.

related partner content for mobile comes here

Reclamebureaus kunnen zich aanmelden voor donderdag 14 januari 2016 door een mail te sturen naar of , waarna een uitnodiging volgt tot kennismaking in de periode eind januari/begin februari.

Janine Bos, directeur marketing en communicatie van Randstad Nederland: &;Bij de keuze van een bureau is naast de klik uiteraard creativiteit en ervaring bepalend. Heeft het bureau een visie op onze markt en hoe denkt het impact te maken op onze doelgroepen?  We werken met ons team graag met een bureau dat uitdaagt en het mooie -en tikkeltje brutale- Tempo-Team verder brengt.&;

Joost Heeroma voegt toe: &;We vonden de merken Randstad en Tempo-Team binnen de groep te veel op elkaar gaan lijken, dat willen we nu uit elkaar halen. Daar past een verfrissende kijk bij. Dat betekent overigens niet dat TBWA\Neboko niet alsnog langs kan komen. Er komt dus een pitch, maar op een andere manier. Nu zien bureaus die na het pitchproces niet worden gekozen toch hun idee vaak in de uiteindelijke campagne terugkomen. Dat willen we niet, dus komen we nu niet met een uitgebreide opdracht. Bureaus en creatieven mogen langskomen voor een kennismaking.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in