Overslaan en naar de inhoud gaan

Schouten & Nelissen kiest voor Fitzroy

De learning & development-specialist koos zonder pitch voor het Amsterdamse bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 gaat aan de slag met een nieuwe geïntegreerde campagne.

related partner content for mobile comes here

In november wist binnen te slepen zonder pitch.

&;We staan aan de vooravond van mooie ontwikkelingen en willen dit communiceren naar onze klanten: HR, leidinggevenden en ieder die zich wil blijven ontwikkelen&;, vertelt Janneke Gielisse, chef marketing Schouten & Nelissen. &;Fitzroy gaf ons direct het gevoel niet alleen de markt goed te begrijpen, maar ook onze organisatie en historie.&;

Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, voegt daaraan toe blij te zijn opnieuw een &;challenger&; toe te kunnen voegen aan het portfolio: &;Zo noemen wij bedrijven die voorop willen lopen, niet alleen in communicatie, maar ook in hun dienstverlening. Schouten & Nelissen is daar een mooi voorbeeld van, een familiebedrijf dat zich bewust is van de veranderingen in de markt.&;

De eerste campagne zal vanaf januari te zien zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in