Volkswagen trakteert jeugdspelers op profervaring in nieuwste campagne


DDB & Tribal Amsterdam tekent voor de realisatie van de campagne.
Het is het eerste werk dat het automerk in Nederland uitbrengt sinds de 'dieselgate'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de online film wil Volkswagen aandacht vragen voor de Blauwe Kaart, een kaart die spelers aan elkaar kunnen uitdelen ter beloning van sportiviteit in de wedstrijd.
In de film zien we hoe jeugdspelers van de F8 van Krommenie zich voor een dag profvoetballer wanen. Zo worden de spelertjes opgehaald in bestickerde spelersauto's, worden ze verrast met een 'echt' volkslied en wordt er professioneel verslag gedaan door Jack van Gelder.
De campagne bestaat uit de online film en een activatie waarmee teams hun eigen spelerswagen kunnen winnen.
De film is sinds 28 december te bekijken.
Volkswagen Spelerswagen Blauwe Kaart
Credits
Klant: Volkswagen
Eindverantwoordelijke klant: Jasper van der Bijl
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Managing Director: DDB & Tribal Amsterdam
Account Manager: DDB & Tribal Amsterdam
Concept: DDB & Tribal Amsterdam
Creatieve Directie: DDB & Tribal, Amsterdam
Productiemaatschappij: Fono
Soundstudio: Loudness
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid