Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep gaat ‘Quote voor mkb’ers' maken

De uitgever komt na de zomer met een speciale titel voor kleine ondernemers (ook zzp’ers).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze ‘Quote voor mkb’ers’ moet in een oplage van 1,4 miljoen meegestuurd worden met alle AD’s en regionale titels (ex-Wegener) van De Persgroep. Dat kondigde ‎Christel van den Hazel, Director Persgroep Advertising, zojuist aan tijdens de Advertiser’s Summit van De Persgroep in Kopenhagen, Denemarken.

Van den Hazel: ‘Toen ik bij Wegener rondliep, kwam ik erachter dat zo’n 50.000 kleine ondernemers, ook zzp’ers zaken met ons doen. Maar die doelgroep is ontzettend slecht te bereiken. Wij willen dat daarom opnieuw gaan positioneren.’

De titel voor kleine ondernemers moet volgens Van den Hazel tot stand komen ‘samen met adverteerders die fantastische content hebben over het mkb. Er moet een soort van content advisory board komen’.

Of het gaat om een eenmalige titel, zei Van den Hazel niet.

De Persgroep Advertiser’s Summit is een jaarlijks event van de uitgever van nieuwsmedia met diverse sprekers uit de marketingwereld.

Prijsbeleid Wegener
Van den Hazel zei verder dat per 1 januari 2016 het prijsbeleid van de ex-Wegener-titels die de uitgever dit jaar overnam, wordt geharmoniseerd met dat van De Persgroep. 

&;Telegraaf, NRC en FD geen concurrenten&;
Van den Hazel zei ook dat Telegraaf, NRC en FD &;voor ons niet de benchmark is waar wij ons aan moeten toetsen. De benchmark is daar waar onze klanten ervaring opdoen die op een heel ander niveau liggen dan dat ze bij ons opdoen. Google en Facebook, dát is de norm. Daar moeten we ons voor klaarmaken.&
Van den Hazel pleit ervoor dat Nederlandse uitgevers veel meer gaan samenwerken en volume te gaan bouwen om een weerwoord te geven. Wij gaan ons als Persgroep inspannen om die samenwerking te faciliteren.


 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in