
De markt herstelt zich, marketingbudgetten ook. Bedrijven zijn volop bezig om hun koers voor volgend jaar uit te zetten. Eerst maar eens het vertrouwen van de consument herwinnen, lijkt de tendens. Volgens Jim Stengel, Procter & Gamble’s global marketingmanager, was de behoefte van de klant aan contact en ondersteuning nog nooit zo groot als nu. Al die weblogs, online netwerken en mobiele gesprekken en sms'jes bewijzen het.
Hoe de marketingbranche de klus wil gaan klaren, mag blijken uit door marketeers veel genoemde thema’s voor 2008:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftWat verder opvalt: de terugkeer van het kind (al blijven 50-plussers ook belangrijk) en een hernieuwd vertrouwen in de eigen intuïtie. Want technologie en getallen zijn ook niet alles.
Bron: Absatzwirtschaft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee