Overslaan en naar de inhoud gaan

Arrow Media en Slam FM slaan handen ineen

Arrow Media Group en Slam FM gaan een samenwerking aan op de advertentiemarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zenders Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM, Caz en Slam FM bieden onder de naam ‘QuadroRadio’ een speciaal pakket aan, gericht op de doelgroep 20-49 jaar.

related partner content for mobile comes here

Dit pakket biedt volgens de betrokken zenders met een wekelijks bereik van ruim 1,4 miljoen luisteraars een alternatief voor het bekende aanbod van radiozenders.

Commercieel manager Rob Zomer van Arrow Media Group: ‘Bij inzet van ‘QuadroRadio’ krijg je meer en betaal je minder dan bij Q-Music, Sky Radio en Radio Veronica. Deze mediacombinatie staat hiermee direct in de Top 3 van de bereikzenders.’

En Ad Ossendrijver, directeur van Arrow Media Group: ‘Het pakket van deze vier complementaire special interestzenders biedt een volwaardig bereiksalternatief voor de grote radiozenders.’

Slam FM-directeur Jacqueline Bierhorst: ‘We slaan de handen ineen om sterker te staan ten opzichte van de grote bereikszenders. We missen nu campagnes die we helemaal niet hoeven te missen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in