Arrow Media en Slam FM slaan handen ineen
De zenders Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM, Caz en Slam FM bieden onder de naam ‘QuadroRadio’ een speciaal pakket aan, gericht op de doelgroep 20-49 jaar.
Dit pakket biedt volgens de betrokken zenders met een wekelijks bereik van ruim 1,4 miljoen luisteraars een alternatief voor het bekende aanbod van radiozenders.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaCommercieel manager Rob Zomer van Arrow Media Group: ‘Bij inzet van ‘QuadroRadio’ krijg je meer en betaal je minder dan bij Q-Music, Sky Radio en Radio Veronica. Deze mediacombinatie staat hiermee direct in de Top 3 van de bereikzenders.’
En Ad Ossendrijver, directeur van Arrow Media Group: ‘Het pakket van deze vier complementaire special interestzenders biedt een volwaardig bereiksalternatief voor de grote radiozenders.’
Slam FM-directeur Jacqueline Bierhorst: ‘We slaan de handen ineen om sterker te staan ten opzichte van de grote bereikszenders. We missen nu campagnes die we helemaal niet hoeven te missen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid