
De zenders Arrow Classic Rock, Arrow Jazz FM, Caz en Slam FM bieden onder de naam ‘QuadroRadio’ een speciaal pakket aan, gericht op de doelgroep 20-49 jaar.
Dit pakket biedt volgens de betrokken zenders met een wekelijks bereik van ruim 1,4 miljoen luisteraars een alternatief voor het bekende aanbod van radiozenders.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftCommercieel manager Rob Zomer van Arrow Media Group: ‘Bij inzet van ‘QuadroRadio’ krijg je meer en betaal je minder dan bij Q-Music, Sky Radio en Radio Veronica. Deze mediacombinatie staat hiermee direct in de Top 3 van de bereikzenders.’
En Ad Ossendrijver, directeur van Arrow Media Group: ‘Het pakket van deze vier complementaire special interestzenders biedt een volwaardig bereiksalternatief voor de grote radiozenders.’
Slam FM-directeur Jacqueline Bierhorst: ‘We slaan de handen ineen om sterker te staan ten opzichte van de grote bereikszenders. We missen nu campagnes die we helemaal niet hoeven te missen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee