Communicatie organiseert Springbreak


Deelnemers kunnen kiezen uit een aanbod van maar liefst achttien verschillende workshops op allerhande mogelijke deelgebieden van het vak. Per dag kan men maximaal drie workshops volgen, maar inschrijving voor een enkele workshop is ook mogelijk. Elke workshop duurt gemiddeld 2,5 uur en kent een vast stramien - theorie, case en samen aan de slag. Doel is de deelnemers met een tas vol gereedschap naar huis te sturen. Een kleine greep uit het aanbod: Word of Mouse (online marketing PR), Internal branding 2.0, Het geheim van het verhaal (storytelling). Zakelijk twitteren? (inzet van nieuwe media in interne communicatie), Nieuwe media als sushi, Hoe verstevig ik mijn positie als adviseur, corporate positionering, Intranet trends, reputatiemanagement, inspirerende werkvormen voor interactie, netwerken - kortom, alles wat de moderne communicatieprof in de dagelijkse praktijk tegenkomt. Onnodig te zeggen dat de workshopleiders bekende en gerenommeerde vakgenoten zijn.
Inschrijven kan via www.communicatie-online.nl/springbreak. Daar vindt u meer over prijzen. Abonnees van Communicatie ontvangen een korting van 100 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid