Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie organiseert Springbreak

Onder de noemer Springbreak organiseert Communicatie dit voorjaar een workshoptweedaagse in Den Haag. Springbreak vindt plaats op 20 en 21…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deelnemers kunnen kiezen uit een aanbod van maar liefst achttien verschillende workshops op allerhande mogelijke deelgebieden van het vak. Per dag kan men maximaal drie workshops volgen, maar inschrijving voor een enkele workshop is ook mogelijk. Elke workshop duurt gemiddeld 2,5 uur en kent een vast stramien - theorie, case en samen aan de slag. Doel is de deelnemers met een tas vol gereedschap naar huis te sturen. Een kleine greep uit het aanbod: Word of Mouse (online marketing PR), Internal branding 2.0, Het geheim van het verhaal (storytelling). Zakelijk twitteren? (inzet van nieuwe media in interne communicatie), Nieuwe media als sushi, Hoe verstevig ik mijn positie als adviseur, corporate positionering, Intranet trends, reputatiemanagement, inspirerende werkvormen voor interactie, netwerken - kortom, alles wat de moderne communicatieprof in de dagelijkse praktijk tegenkomt. Onnodig te zeggen dat de workshopleiders bekende en gerenommeerde vakgenoten zijn.

related partner content for mobile comes here

Inschrijven kan via . Daar vindt u meer over prijzen. Abonnees van Communicatie ontvangen een korting van 100 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in