Overslaan en naar de inhoud gaan

Call4Care lokt bellers met goede doelen

In navolging van onder meer supermarktconcern Albert Heijn en luchtvaartmaatschappij KLM probeert het pas opgerichte Call4Care een graantje…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe meer je belt, hoe meer geld er naar een goed doel gaat. Dat is het lokkertje van Call4Care, waarmee het bedrijf zich 26 juli aan het publiek presenteerde. Van de belkosten, exclusief btw, maakt Call4Care vijftien procent over naar Amnesty International, Nederlandse Hartstichting, het Nederlandse Rode Kruis of de Vereniging Natuurmonumenten.

related partner content for mobile comes here

Nederland telt inmiddels circa zestien aanbieders van mobiele telefonie. Door de felle strijd om de gunst van de beller wordt het imago van elk van die bedrijven steeds belangrijker. Nu is er dus ook een telecomaanbieder voor maatschappijbewuste bellers, die ongemerkt via Telforts netwerk bellen.

Paul Nouwen, bestuurslid van het Goede Doelen Platform en adviseur van Call4Care, verwacht in het eerste jaar tussen 25 en 30 duizend klanten te werven. “Ieder jaar wisselen ongeveer twee miljoen mensen van telecomaanbieder, we hopen dat één tot twee procent daarvan voor ons gaat kiezen”?', vulde een woordvoerder aan. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in