Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax verwacht resultaatvermindering

Audax heeft het eerste half jaar afgesloten met een 2 procent hogere netto-omzet van 118 miljoen euro en een gelijkblijvend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgeefactiviteiten bleven het eerste halfjaar op gelijk niveau. De groothandelsactiviteiten in tijdschriften en kranten leverden iets van hun omzet in. De omzet in particuliere verkoopbladen liep terug door een verschuiving naar het internet. Deze teruggang werd gecompenseerd door extra omzetten bij Van Ditmar Boeken en de ruim 80 AKO-winkels.. Ook nam de logistieke dienstverlening toe. De verandering van de omzetmix resulteerde in een extra brutowinst, die de gestegen kosten (met name de loonkosten) kon compenseren.

related partner content for mobile comes here

Directievoorzitter Carel Bikkers verwacht voor het gehele jaar 2004 ‒ zeker nu er nog geen herstel is in de detailhandelsverkopen en de verbetering van de economie nog niet doorzet ‒ een resultaatsvermindering van circa 10 procent ten opzichte van het ´meer dan optimale resultaat over 2003´.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in