‘Breedbandinternetters besteden veel meer online’
De online bestedingen van Amerikanen met een breedbandaansluiting thuis besloegen vorig jaar 31 procent van het totaal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat becijfert het Amerikaanse Scarborough Research. Het bureau deed onderzoek in de periode augustus 2001 tot September 2002. Daaruit bleek dat breedbandgebruikers veel sneller dan alle andere internetters 2.500 dollar of meer online besteden. Ze kopen veel eerder zaken als juwelen, speelgoed en games en ook auto’s online dan ‘niet-breedbanders’, zo onderzocht Scarborough. Ook zullen ze eerder traditionele media online gebruiken, zoals het lezen van een tijdschrift of krant en het luisteren naar een webradiozender (Bron: Adweek).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid