Overslaan en naar de inhoud gaan

Introductiecampagne Telfort gaat door

Telfort heeft maandag na overleg met de voorzitter van de Stichting Herdenking 15 augustus 1945, mevrouw Folmer-de Kleijn, besloten om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aanleiding voor dit overleg is de huidige reclamecampagne van Telfort. Hierin roept Telfort iedereen op om op 15 augustus de vlag uit te hangen om het nieuwe Nederlandse telecombedrijf te verwelkomen en op die manier kans te maken op een prijs. De Stichting Herdenking 15 augustus 1945 maakte bezwaar tegen de actie op deze dag waarop zij het einde van WO II herdenkt.

related partner content for mobile comes here

Uit respect voor de getroffenen en de nabestaanden past Telfort na het overleg met de Stichting haar campagne aan. De vlaggenactie gaat door, maar Telfort zal op de dag zelf, 15 augustus, afzien van adverteren voor deze specifieke campagne op radio, TV en in de kranten.

In de voorbereiding van de campagne zegt Telfort dat het zorgvuldig te werk is gegaan. Nationale feest- en herdenkingsdagen in binnen- en buitenland zijn geïnventariseerd. 15 Augustus staat niet te boek als een officiële feest- of herdenkingsdag. Het is wel een dag waarop overheidsgebouwen in Nederland de vlag uithangen om het formele einde van WO II te vieren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in