Overslaan en naar de inhoud gaan

Beleggersadviezen bron van verwarring

Analisten van de grote effectenhuizen verschillen tegenwoordig dikwijls van mening over het moment van herstel van de economie. Hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Analisten van Robeco, onderzoeksbureau Iris en UBS Warburg beweren dat de kentering in de economie nabij is en adviseren klanten om hun belangen in defensieve fondsen als voedingsbedrijven en stroomproducenten te verkleinen. Deze zouden zij moeten verruilen voor technologieaandelen, die een sterke groeipotentie hebben bij een aantrekkende economie.

related partner content for mobile comes here

Zakenbank Kempen denkt echter dat het economisch herstel nog minimaal een jaar op zich laat wachten. De bank heeft er weinig vertrouwen in dat de technologiesector een sterk herstel zal vertonen en adviseert daarom een defensieve portefeuille aan te houden. Analisten van UBS noemen de waardering voor defensieve sectoren als farmacie en voeding juist te hoog. Zij maken daarbij de vergelijking met de overwaardering van de ICT-fondsen van begin 2000. (Bron: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in