Consumenten euro-landen besteden minder
De groei van de consumentenbestedingen in de twaalf landen die meedoen aan de euro is bijna stilgevallen. Vooral Duitsland en Italië…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ten opzichte van een maand eerder is zelfs sprake van een lichte daling (min 0,1 procent), meldt Eurostat. In de eerste maanden van dit jaar lag de groei veel hoger. Toen spendeerden de Europeanen zo'n 2 procent meer in winkels dan in dezelfde periode van 2000. Ook in de Verenigde Staten is men voorzichtiger. De index die het vertrouwen van de Amerikaanse consumenten in de economie weergeeft, is in juli gedaald.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid