Adidas en 180 winnen Euro Effie Grand Prix


Vorig jaar wonnen 180 en Adidas al goud bij de Euro Effies. Andere Nederlandse winnaars waren dit jaar TBWANeboko (goud voor TomTom Go) en Cayenne Communications (zilver voor Canon).
De prijswinnende campagne van TBWA is ‘TomTom Go: Democratization of Car Navigation’, terwijl Cayenne haar prijs kreeg voor ‘Playtime: Change Communication for Road to Championship’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor de tweede keer op rij werd Grey Europe, Middle East & Africa uitgeroepen tot bureaunetwerk van het jaar. Daaraan werd bijgedragen door Grey London (goud voor GlaxoSmithKLine’s Sensodyne, brons voor P&G’s Lenor), Grey & Trace Madrid (zilver voor P&G’s Fairy) Atletico (brons voor Seat Leon), Grey Worldwide Düsseldorf (brons voor P&G’s Lenor), Grey Worldwide Warsaw (brons voor P&G’s Pantene Pro-V) en Grey Worldwide India (brons voor het Indiase Ministerie voor Toerisme).
Alexander Ribbink, chief operating officer van TomTom, reageerde vanmorgen: ‘De laatste paar jaren is de Europese autonavigatiemarkt meer dan verdubbeld. Tegelijkertijd is het merk TomTom dankzij de disruptieve, prijswinnende reclamecampagne met meer dan 300 procent gegroeid.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid