Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas en 180 winnen Euro Effie Grand Prix

180 Amsterdam heeft woensdag bij de uitreiking van de Euro Effies de Grand Prix gewonnen voor de Adidas-campagne ‘Impossible Field’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorig jaar wonnen 180 en Adidas al goud bij de Euro Effies. Andere Nederlandse winnaars waren dit jaar TBWANeboko (goud voor TomTom Go) en Cayenne Communications (zilver voor Canon).

related partner content for mobile comes here

De prijswinnende campagne van TBWA is ‘TomTom Go: Democratization of Car Navigation’, terwijl Cayenne haar prijs kreeg voor ‘Playtime: Change Communication for Road to Championship’.

Voor de tweede keer op rij werd Grey Europe, Middle East & Africa uitgeroepen tot bureaunetwerk van het jaar. Daaraan werd bijgedragen door Grey London (goud voor GlaxoSmithKLine’s Sensodyne, brons voor P&G’s Lenor), Grey & Trace Madrid (zilver voor P&G’s Fairy) Atletico (brons voor Seat Leon), Grey Worldwide Düsseldorf (brons voor P&G’s Lenor), Grey Worldwide Warsaw (brons voor P&G’s Pantene Pro-V) en Grey Worldwide India (brons voor het Indiase Ministerie voor Toerisme).

Alexander Ribbink, chief operating officer van TomTom, reageerde vanmorgen: ‘De laatste paar jaren is de Europese autonavigatiemarkt meer dan verdubbeld. Tegelijkertijd is het merk TomTom dankzij de disruptieve, prijswinnende reclamecampagne met meer dan 300 procent gegroeid.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in