Overslaan en naar de inhoud gaan

100% NL organiseert familiebeurs

Radiostation 100% NL en tijdschrift 100% NL Magazine organiseren in oktober voor het eerst de 100% NL Familiebeurs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vindt plaats in de herfstvakantie (17 tot en met 22 oktober) in de Brabant Hallen in Den Bosch. Met een divers thema-aanbod richt de organisatie zich op de hele familie, inclusief grootouders. Een groot deel van de vaste businesspartners van 100% NL zal aanwezig zijn op de beurs. Deze groep bestaat uit zo’n vierhonderd A-merkfabrikanten, retailers en commerciële dienstverleners.

related partner content for mobile comes here

De beursvloer wordt verdeeld in interessegebieden als vrije tijd, fashion, outdoor, sport en spelen. Ook zullen er bekende artiesten optreden.

Zes tot acht weken voor de beurs verschijnt er een extra editie van 100% NL Magazine in een oplage van minimaal één miljoen exemplaren. Deze wordt gratis verspreid via verschillende grootwinkelbedrijven die ook aan de beurs deelnemen. Ook 100% NL Radio geeft via een grote mediacampagne bekendheid aan het evenement.

De organisatie rekent op ongeveer 100.000 bezoekers. De familiebeurs is een samenwerking tussen 100% NL en Link Business Creatives.

Eddy Guijt, uitgever van 100% NL Magazine: ‘Het merk 100% NL staat dicht bij het grote publiek en maakt nog steeds een sterke groei door. Zowel vanuit onze eigen visie, de behoefte vanuit onze trouwe lezers- en luisteraarsdoelgroep alsmede vanuit de behoefte van onze businesspartners om dicht bij onze doelgroep te komen is het een logische stap om naast het radiostation en het magazine, een eigen evenement te lanceren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in