Peter Joziasse nieuwe directeur Bureau Promotie Podiumkunsten

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Per 1 februari aanstaande wordt Peter Joziasse (1967) aangesteld als nieuwe directeur van Bureau Promotie Podiumkunsten ().

Hij is hiermee de opvolger van ad interim directeur Hans Kraaijeveld.

De afgelopen jaren was Joziasse eindverantwoordelijk voor nieuwe media en sales in het management van de Publieke Omroepvereniging AVRO. Hij ontwikkelde bij de omroep o.a. een digitaal kunst & cultuurplatform met audiovisuele cultuurgids, webshop en interactieve community’s.

Bij BPP wordt Joziasse eindverantwoordelijk voor de verdere uitbouw en professionalisering van de collectieve marketing van podiumkunsten in Nederland en de exploitatie van de PODIUM Cadeaukaart (de vernieuwde Theater & Concertbon) i.s.m. verschillende partners.
Bureau Promotie Podiumkunsten verzorgt activiteiten op het gebied van collectieve marketing voor de podiumkunsten, zoals het beheer en verkoop van de PODIUM Cadeaukaart, de uitreikingen van diverse prijzen binnen de podiumkunsten waaronder de Louis D’Or, Poelifinario en de AVRO Toneelpublieksprijs, en collectieve promotiecampagnes.

Daarnaast ondersteunt BPP de professionaliteit van marketeers in de podiumkunstensector door het aanbieden van diverse activiteiten in het kader van deskundigheidsbevordering.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie