Persgroep blijft sponsor San

De Stichting Adverteerdersjury Nederland (San) meldt dat De Persgroep Advertising, na een samenwerking van drie jaar, het contract voor eenzelfde termijn heeft verlengd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dideke van Lieshout, Director B2B Marketing & Communications van De Persgroep Advertising, zegt in een persbericht: 'Bij de Persgroep Advertising geloven we in sterke merken. En dat je met sterke merken meer bereikt. Meer conversie, een sterker imago en een kwalitatieve dialoog. Met onze multimediale merken AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool bieden wij geïntegreerde en creatieve mediaconcepten. Bij de San staat vernieuwing en creativiteit centraal. Deze waarden sluiten goed aan op onze toekomstvisie en daarom verbinden wij graag voor de komende jaren weer onze naam aan de San.'

Kijk voor meer informatie op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie