Ocean Outdoor lanceert 'studio-tak' voor productie campagnes

Ocean Outdoor komt met een zogenoemde Studio, dat merken en bureaus de mogelijkheid biedt campagnes te publiceren op hun eigen netwerk.

Ocean Nederland heeft voor zijn adverteerders en bureaus al langer een adviserende rol bij de ontwikkeling van DOOH-campagnes, vanaf nu vallen deze werkzaamheden onder Ocean Studio, dat deze partijen helpt bij het maken van pakkende beelden en campagnes, content voor AR of tools voor creatie. Alles om het beste uit een DOOH-campagne te halen en zoveel mogelijk te ondersteunen in het productieproces, aldus Ocean Outdoor.

Xavier Tilman, ceo van Ocean Outdoor Nederland, zegt: 'De buitenreclamemarkt heeft zich de afgelopen jaren enorm ontwikkeld. Waar voorheen buitenreclame voornamelijk bestond uit gestandaardiseerde statische posters, is digitale buitenreclame met een mediabestedingsaandeel van 45% niet meer weg te denken uit het landschap. De flexibele inzet in combinatie met diverse digitale formaten maakt dat exploitanten nog meer dan voorheen adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus kunnen helpen bij een optimale inzet van digital out of home.'

Lees hier meer over de verschillende focusgebieden van Ocean Studio.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie