Het is een jonger broertje van Tijdschrift voor Marketing. Waar TvM meer strategisch van aard is, is MarketingRSLT meer praktisch, korter en volledig gericht op wat alle vormen van directe marketing opleveren.
De gedachte achter de uitgave is dat een speciale titel voor alleen dm niet meer werkt. DM wordt steeds meer marketing en marketing wordt steeds meer DM, met alle mogelijkheden van mobile en internet. MarketingRSLT wil de gehaaste marketeer snel en op inspirerende wijze voorbeelden bieden van resultaatgerichte marketing.
Het is lastig om over je eigen product te zeggen: de inhoud is niet alleen zeer in orde, maar het ziet er ook gewoon goed uit. Het ontwerp is van Judith Schoffelen. Ze is ook verantwoordelijk voor het blad van het Rijksmuseum: Oog.
RSLT is een bijzondere bijlage bij TvM en verschijnt iin 2009 in ieder geval drie keer. Hoofdredacteur ben ik en Ben de Dood was eindredacteur van het eerste nummer.
RSLT is de opvolger van AdfoResult, dat weer de opvolger was van AdfoDirect en Incentive.
De abonnees van het Tijdschrift voor Marketing ontvangen RSLT gratis. De uitgever hoopt daarmee de bestaande abonnees meer waarde te bieden. En adverteerders hebben een breed en diep bereik in de doelgroep van marketeers en toeleveranciers.
Het eerste nummer van RSLT telt 44 pagina’s en 16 advertenties.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!