MWG introduceert drie nieuwe AMMA Awards

Digitaal bureau van het jaar, Beste datastrategie en Beste inzet van owned media zijn nieuwe categorieën.

MWG opent vandaag de inschrijving van de AMMA Awards en introduceert drie nieuwe categorieën om aan te sluiten op ontwikkelingen in de markt. Het gaat om Digitaal bureau van het jaar, Beste datastrategie en Beste inzet van owned media.

Twee categorieën hebben een nieuwe naam gekregen: de Hans Du Chatinier-prijs heet voortaan Beste media research en de Carl Lipp-prijs is omgedoopt tot Sales representative van het jaar.

Veertien categorieën

Daarmee zijn er nu veertien categorieën:

  1. Beste inzet van een medium
  2. Beste content & engagement strategie
  3. Beste inzet van owned media
  4. Beste media-innovatie
  5. Beste mediaperformance
  6. Beste datastrategie
  7. Beste mediastrategie
  8. Merk van het jaar
  9. Digitaal bureau van het jaar
  10. Mediabureau van het jaar
  11. Media-exploitant van het jaar
  12. Beste media research
  13. Sales representative van het jaar
  14. YIM Talent van het jaar

allOut

Inschrijven kan tot en met vrijdag 8 maart 17.00 uur via de online inzendmodule.

Op donderdagavond 16 mei worden tijdens allOut, de winnaars bekend gemaakt bij Thuishaven Amsterdam.

Het allOut mediafestival verenigt het MWG Mediacongres dat voorheen in februari plaatshad en de AMMA-awards. 
Het dagprogramma begint om 10.30 uur met presentaties en interactieve break-out sessies. ’s Avonds worden de AMMA’s uitgereikt en is er aansluitend een feest.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie