Targetspot opent in Amsterdam, benoemt Geert Hoogeveen als directeur
TargetSpot, onderdeel van de Radionomy Group, is het grootste netwerk voor digitale audioreclame in de VS. Het bedrijf is gespecialiseerd in de gerichte plaatsing van audioreclame, rekening houdend met onder andere demografische en geografische criteria en luistervoorkeuren. Buiten de VS en Canada is het bedrijf al actief in onder andere België en Spanje en vanaf nu dus ook in Nederland.
Als directeur van de Amsterdam vestiging is Geert Hoogeveen aangetrokken. Hoogeveen gaf zeven jaar leiding aan GroupM in Nederland en werkte daarvoor onder andere voor Microsoft en RTL. Lasttelijk was hij directeur bij Glomex, een project van ProSiebenSat1 met als doel een onafhankelijk videonetwerk in de markt te zetten. Dit initiatief strandde in mei dit jaar.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuZijn eerste opdracht bij Targetspot is de vorming van een lokaal salesteam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid