Overslaan en naar de inhoud gaan

Targetspot opent in Amsterdam, benoemt Geert Hoogeveen als directeur

Specialist in digitale audioreclame breidt uit naar Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
© Adformatie
Miniatuurvoorbeeld
© Adformatie

TargetSpot, onderdeel van de Radionomy Group, is het grootste netwerk voor digitale audioreclame in de VS.  Het bedrijf is gespecialiseerd in de gerichte plaatsing van audioreclame, rekening houdend met onder andere demografische en geografische criteria en luistervoorkeuren. Buiten de VS en Canada is het bedrijf al actief in onder andere België en Spanje en vanaf nu dus ook in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Als directeur van de Amsterdam vestiging is Geert Hoogeveen aangetrokken. Hoogeveen gaf zeven jaar leiding aan GroupM in Nederland en werkte daarvoor onder andere voor Microsoft en RTL. Lasttelijk was hij directeur bij Glomex, een project van ProSiebenSat1 met als doel een onafhankelijk videonetwerk in de markt te zetten. Dit initiatief strandde in mei dit jaar.

Zijn eerste opdracht bij Targetspot is de vorming van een lokaal salesteam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in