
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 27,1 procent en de SBS-zenders 13,6 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 37,2 procent, de zenders van RTL Nederland 31,7 en de SBS-zenders 16,0 procent. Nederland 1 was in het avondtijdvak marktleider met 22,8 procent, RTL4 had 18,4 en SBS6 9,0 procent. In week 10 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 197 minuten.
Studio Sport Eredivisie was met 3.113.000 kijkers het best bekeken programma van de week.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee