Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM blaast de 100 kaarsjes uit en veel merken blazen mee

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
header klm
header klm

Men vliegt sinds maandag al honderd jaar met KLM mee. Dat betekent een groot feest bij de luchtvaartmaatschappij en dit is goed merkbaar op de sociale media. Omdat het zo’n bijzondere verjaardag is, hebben veel bedrijven een felicitatie in huis.

related partner content for mobile comes here

Honderd jaar. Het is wat.

De thuishaven heeft als een van de eerste een felicitatie klaarstaan.

En het Rijksmuseum komt met nostalgische beelden.

KLM heeft haar handen vol aan het aannemen van de felicitaties.

De twee luchtmachten hebben samen een mooi onderonsje.

De volgende felicitatie staat ook klaar.

Niet alleen collega's uit de luchtvaart feliciteren KLM, ook bevriende merken doen mee.

Het is een en al gezelligheid.

DE

Voor Transavia is de verjaardag van KLM best emotioneel.

En KLM komt met een hele mooie reactie.

klm

De NS reageert wat later dan de rest, maar heeft ook een mooie felicitatie.

Kortom: alle aandacht was voor KLM.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sander van den Berg. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in