Overslaan en naar de inhoud gaan

Romée Steenmeijer (winnaar Social Media Award) versterkt PR-bureau Hibou

Zij gaat als socialmediaconsultant klanten adviseren over hun contentstrategie.
Romée Steenmeijer
Romée Steenmeijer

Datagedreven PR-bureau Hibou heeft een nieuwe aanwinst: de 31-jarige Romée Steenmeijer. Zij gaat als socialmediaconsultant klanten adviseren over hun contentstrategie.

related partner content for mobile comes here

Steenmeijer maakt voor haar eigen bedrijf online videcontent voor  merken als Mercedes-Benz en het Nationale Ballet. In 2017 werd haar werk genomineerd voor ‘Beste Merk’ bij de The Best Social Media Awards. En in 2016 won ze een award voor het tweet over een kassajongen.

'Mijn handen jeuken'

‘Ik heb heel veel zin om, naast mijn videowerk voor mijn eigen bedrijf, samen met dit jonge en energieke team klanten te adviseren over hun content- en socialmediastrategie’, zegt Steenmeijer. ‘Er is zoveel meer mogelijk in dit snel veranderende landschap; zeker grote bedrijven zien dat vaak te laat. Mijn handen jeuken.’

Hibou-directeur Matthijs Rutten is blij met haar komst: ‘Romée is in staat mensen te raken met haar content en heeft een ontzettend goede intuïtie voor wat wel en níet werkt op social media. Wij kunnen haar adviezen nu verbinden aan onze uitgebreide markt- en merkanalyses. Zo wordt social media en influencermarketing echt een geïntegreerd onderdeel van onze PR-aanpak.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in