Overslaan en naar de inhoud gaan

Tolga Büyükdoganay keert terug bij Ogilvy Social.Lab als executive creative director

Verloren zoon keert terug in warm nest
Tolga Büyükdoganay
Tolga Büyükdoganay
© Ogilvy
Tolga Büyükdoganay
Tolga Büyükdoganay
© Ogilvy

Tolga Büyükdogana is per 1 september 2019 gestart bij Ogilvy Social.Lab als Executive Creative Director. Hij keert daarmee na een eerdere succesvolle periode terug bij het bureau. Büyükdoganay is eindverantwoordelijk voor al het creatieve werk en heeft inter alia Philips, Center Parcs en ProRail in zijn portefeuille.

related partner content for mobile comes here

Büyükdoganay heeft meer dan twintig jaar ervaring op het gebied van zowel grote, internationale campagnes als kleinschaliger creatief werk en was werkzaam bij verschillende bureaus in Duitsland, Oostenrijk en Turkije.

Heleen Heijt, algemeen directeur bij Ogilvy Social.Lab: 'Met de terugkeer van Tolga hebben we iemand in huis met een heldere, toekomstgerichte visie op communicatie. Hij heeft zijn kwaliteiten al eerder bij ons laten blijken en brengt zowel een frisse blik als een berg aan ervaring met zich mee.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in