Is een succesvolle viral altijd een succes?
Voor deze online commercial voor een Thaise Telecom provider staat de teller al op ruim 5,6 miljoen views in slechts een paar dagen. Ik…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Want stel je de review eens voor. Een creatief team komt met dit veel te lange script, met een heel dunne link naar het product. Ze zijn ervan overtuigd dat het virale potentie heeft. Zou je ze dan geloven?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ik vraag het me af.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAan de andere kant: maakt het virale succes deze commercial dan een succesvolle commercial? Het verhaal is totaal niet relevant. Dus deze film bewijst tegelijkertijd dat het argument : "dit wordt een viral!" ook niet alles zeggend is.
Het blijft een spannend en ongrijpbaar vak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid