Overslaan en naar de inhoud gaan

Inside the Industry: Dick Buschman

In het kader van Microsoft's themaserie Inside the Industry praat Ronnie Overgoor met Dick Buschman, partner van Achtung!, over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goede creativiteit zit volgens Buschman in het klein houden van het idee, in al zijn facetten. Klein houden zegt volgens hem bijvoorbeeld ook heel veel over de werkrelatie met de klant. Achtung! is van oorsprong een digitaal communicatieadviesbureau. Toch rollen er steeds meer campagnes van de band die geen digitale basis hebben. Buschman: ‘Dat gebeurt steeds vaker, helaas… Een idee kan leiden tot een campagne die niets met digitaal te maken heeft. En dat is leuk maar soms ook jammer, omdat de uitwerking me dan kan afleiden van het kleine idee.’

related partner content for mobile comes here

De uitzendingen zijn in dossiervorm terug te vinden op Marketingonline.

Dit is het derde thema in de serie Inside the Industry: hierna volgt het vierde en laatste thema: de meetbaarheid van online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in