Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken wijst op verantwoord alcohol gebruik

Heineken heeft weer een compleet nieuw thema op de homepage. Na het klooncentrum en James Bond staat de site nu het teken van de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken heeft weer een compleet nieuw thema op de homepage. Na het klooncentrum en James Bond staat nu het teken van de campagne 'Enjoy Heineken Responsibly'. Bezoekers kunnen in het zogenaamde Enjoyment & Responsibility Measurement Center ontdekken wat de gevolgen zijn van bier op gedrag en motoriek.

related partner content for mobile comes here

In het kader van de campagne wordt ook de commercial van de blindengeleide hond weer vertoont.

Nobel van Heineken om de hele site in dit thema te plaatsen. Ze nemen duidelijk hun verantwoordelijkheid aangaande alcoholmisbruik. Ik vind het concept ook wel leuk. Het is de bedoeling iemand zo veel mogelijk biertjes te laten drinken terwijl je tegelijk de gevolgen ziet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in