Heineken wijst op verantwoord alcohol gebruik
Heineken heeft weer een compleet nieuw thema op de homepage. Na het klooncentrum en James Bond staat de site nu het teken van de campagne…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Heineken heeft weer een compleet nieuw thema op de homepage. Na het klooncentrum en James Bond staat de site nu het teken van de campagne 'Enjoy Heineken Responsibly'. Bezoekers kunnen in het zogenaamde Enjoyment & Responsibility Measurement Center ontdekken wat de gevolgen zijn van bier op gedrag en motoriek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het kader van de campagne wordt ook de commercial van de blindengeleide hond weer vertoont.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNobel van Heineken om de hele site in dit thema te plaatsen. Ze nemen duidelijk hun verantwoordelijkheid aangaande alcoholmisbruik. Ik vind het concept ook wel leuk. Het is de bedoeling iemand zo veel mogelijk biertjes te laten drinken terwijl je tegelijk de gevolgen ziet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid