Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden bekend voor Mobile Marketing & Media Awards 2012

De genomineerden voor de Mobile Marketing & Media Awards 2012 zijn bekend. De vakjury heeft uit alle ingezonden cases voor verschillende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Categorieën en genomineerden

related partner content for mobile comes here

Best Mobile Interaction Platform - Consumers
Categorie voor mobiele platform (mobiele website of applicaties) uitgebracht door bedrijven t.b.v. consumenten. Het platform kan onderdeel zijn van een marketing campagne van een adverteerder maar ook 'direct to consumer' platforms (zoals games) vallen onder deze categorie.

Vakjury bestaande uit: Bart Zoetmulder (Veronica Publishers), Olger Smit (TBWA) en Patrick Loppé (Telegraaf Media Nederland)

In de categorie ‘Best Mobile Interaction Platform – Consumers’ zijn genomineerd:

  • Eliza was here
  • iPawn
  • KLM
  • The Voice of Holland Thuiscoach

Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters
Categorie voor mobiele platform (mobiele website of applicaties) uitgebracht door uitgeverijen of omroepen.

Vakjury bestaande uit: Douwe Dirks (Ubachs), Nathan Kotek (Service2Media) en Edwin Schuiteman (ABN AMRO).

In de categorie ‘Best Mobile Interaction Platform - Publishers/broadcasters’ zijn genomineerd:

  • The Voice Kids Game
  • Veronica Magazine App
  • Ziggo TV App

Best Mobile Advertising Campaign
Categorie voor de beste mobiele advertising campagne. Banner campagnes, rich-media campagnes, mobiele campagne pagina's, QR-coding campagnes vallen onder deze categorie.

Vakjury bestaande uit: Mark Wilmont (Sanoma), Michiel Ebeling (MobGen) en Aschwin de Bruijn (Telegraaf Media Nederland).

In de categorie ‘Best Mobile Advertising Campaign’ zijn genomineerd:

  • Efteling
  • It giet in de oanbieding! (Albert Heijn)
  • Roaming reminder (Vodafone)
  • Valentijnhelpdesk (Bloemenbureau)
  • Zoek & Vind (De Telefoongids)

Best Mobile Business Platform / Solution
Categorie voor de beste mobiele 'business to business' en 'business to employee' toepassing van bedrijven.

Vakjury bestaande uit: Remi Gillet (MobGen), Michiel Steltenpool (Shell International), Jeroen van Glabbeek (CM)

In de categorie ‘Best Mobile Business Platform / Solution’ zijn genomineerd:

  • Goal zero, we care
  • iSell
  • Shell Investor Relations

Mobile Marketeer of the Year:
Award voor het bedrijf dat mobiele toepassingen het beste in de bedrijfsprocessen en/of marketing activiteiten heeft geïntegreerd.

Vakjury bestaande uit: Maïte Oonk (KLM), Steven Schmitz (Vodafone) en Wouter in ’t Velt (VODW Marketing).

In de categorie ‘Mobile Marketeer of the Year’ zijn genomineerd:

  • KLM

De hoofdjury
Maandagavond wordt er door de hoofdjury – bestaande uit Jan Driessen (BVA), Sander Kranenburg (PWC), Lot Keijzer (LinkedIn), Joris van Heukelom (IAB Nederland), Gijs Vroom (Emerce) en Frank Eijken (Eijken Media Management en voorzitter hoofdjury MMMA 2012) – uit alle genomineerden voor iedere categorie een winnaar gekozen.

De Telegraaf Publieksprijs
De stemming voor de publieksprijs is gesloten. Met bijna 11.000 stemmen is er ook dit jaar volop gestemd op de voor het publiek meest favoriete app. De genomineerden zijn:

  • Greetz
  • ING Bankieren
  • Nu.nl
  • TVGids.nl
  • TVGids.tv
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in