Overslaan en naar de inhoud gaan

Emotionele Kerstreclame PLUS roept verdeelde reacties op

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In december pakken veel bedrijven uit met een mooie kerstcommercial. Zo ontroert de Staatsloterij met hondje Frekkel. Ook de PLUS komt met een kerstreclame, maar daarover zijn de meningen op sociale media behoorlijk verdeeld.

1. De reclame van Plus.

PLUS reclame

2. De tranen vloeien rijkelijk.

3. En dat is voor sommigen iets te confronterend.

4. Maar anderen vinden het juist mooi.

5. Op Facebook reageert Liesbeth niet al positief.

Liesbeth

6. PLUS probeert in de reacties nog wat verduidelijking te geven.

Reactie PLUS

7. Patricia vindt het storend.

8. Want hij is herkenbaar voor iedereen die een familielid verloren is.

9. Gijs zit in dezelfde situatie en kan de reclame erg waarderen.

10. Sabine is zelfs diep geraakt.

Sabine

11. Nina beleefde door de reclame een nieuwe bioscoopervaring.

12. Maar dat vond Eric dan weer iets te heftig.

Eric

13. We sluiten af met deze wijze woorden van Martijn.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Danny Sk

Great to hear this. 9Apps

Sheikh

Nice post indeed. Lucky Patcher

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in