Massimo van der Plas keert terug bij Etcetera

Etcetera en Red Urban versterken de creatieve directie.

Creative director Massimo van der Plas keert terug bij Etcetera, het bureau waar hij 22 jaar geleden begon. Hij beklede hiervoor dezelfde functie bij Publicis en J. Walter Thompson Amsterdam. En werkt nu weer samen met Raymond van Schaik, op klanten als T- Mobile, Lidl, Ditzo en het pas verworven Bavaria 8.6.

Van der Plas: Het is mijn ambitie is om de Nederlandse no nonsense aanpak van Etcetera ook internationaal door te zetten.&

Marius Lichtendahl (copy) en Marvin Thé (art) komen van Fitzroy en zijn als senior team gestart bij Red Urban. Ze maakten geïntegreerde campagnes voor onder andere Doritos, Hero, Kornuit, Knab, Hyundai en Oikocredit en ontvingen meerdere nationale bekroningen voor Doritos met de Jacked Rijschool en Straatrace. Over hun overstap zeggen ze: &;Red Urban is het type bureau dat qua werk- en denkwijze erg bij ons past. Cross mediaal, innovatief en dorstig.&;

Ben Imhoff, creatief directeur en mede-oprichter: &;Het is mooi om te zien dat we deze talenten aantrekken en dat ze op klanten als Lidl, T-Mobile, Bavaria en bol.com direct zo zichtbaar zijn.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie