Telecomprovider Lebara heeft na een mediapitch met meerdere bureaus gekozen voor Mediaxplain. Het bureau is per direct verantwoordelijk voor de mediastrategie voor alle off- en online media en voor planning en buying voor offline media.
Mediaxplain moet de 'no-nonsense en onconventionele identiteit' van Lebara doorvertalen naar een mediastrategie die gebaseerd is op zowel branding als performance KPI’s. Lebara wil zijn positie in de sim-only categorie met het vervolg op de ‘Niet te Stoppen’ campagne verder versterken.
Ondersteund door een data-analyse op het gebied van zowel het merk, de doelgroep en de markt, heeft Mediaxplain een geïntegreerde merkperformance campagne opgezet.
Eelco Gijze, marketing- en salesdirector bij Lebara: 'Onze keuze is op Mediaxplain gevallen voor de manier van denken en doen. De multidisciplinaire en strategische visie in combinatie met een persoonlijke en flexibele aanpak, spreekt ons aan.'
Begin deze maand werd bekend dat Mediaxplain is gefuseerd met het Duitse Serviceplan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!