Kink wordt bijna een jaar na de herstart van het Radio Advies Bureau (RAB) en sluit ook aan bij het Nationaal Luisteronderzoek (NLO). Vorige week werd al bekend dat Kink zich voor de commercialverkoop aansluit bij E Power. Verder wordt het digitale station mediapartner van festival Down The Rabbit Hole en krijgt het met ingang van 1 februari is op zowel Kink als haar themakanaal KINK DNA Classics ANP-nieuwsbulletins.
De toetreding tot het luisteronderzoek en RAB is voor Kink belangrijk voor 'de cijfermatige transparantie die NLO en RAB bieden aan adverteerders en mediabureaus'. Vanaf maart dit jaar wordt duidelijk hoeveel marktaandeel de zender haalt als NLO de luistercijfers over de meetperiode januari-februari publiceert .
In september zei programmadirecteur en dj Michiel Veenstra (foto boven) tegen Adformatie dat Kink in de nabije toekomst ook mikt op een FM-frequentie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!