iPhoneclub gaat verder als iCulture

De naamswijziging gaat gepaard met een nieuwe website, een nieuw logo en een nieuwe huisstijl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

iPhoneclub.nl gaat vandaag officieel verder als . De reden om een nieuwe identiteit te kiezen werd ingegeven door de verbreding van de bezoekersdoelgroep. Inmiddels bezoekt één op de tien Nederlanders maandelijks de site. Doordat Apple in de afgelopen jaren  diverse producten op de markt heeft gebracht en aangekondigd is iCulture de iPhone ontgroeid. De nieuwe lay-out maakt voor de lezer een onderscheid tussen achtergrondverhalen en snel nieuws.

iPhoneclub is in 2006 opgericht door Gonny van der Zwaag en Jean-Paul Horn en is vanaf de introductie van de eerste iPhone in de Benelux een autoriteit op het gebied van Apple, iPhones, iPads en iOS. Inmiddels werkt een vijf-koppige redactie full-time aan toegankelijke berichtgeving over deze onderwerpen voor consumenten, maar ook steeds meer voor de zakelijke markt.

Jean-Paul Horn (uitgever iCulture): “Met de rebranding naar iCulture en de nieuwe huisstijl voeren wij de grootste verandering door sinds onze oprichting. De naamswijziging is een logische stap, want we schrijven al lang niet meer alleen over iPhones, maar juist over het complete ecosysteem van Apple. Met een nieuwe website, gebouwd door Mangrove, denken wij bovendien nog beter aan te kunnen sluiten op de behoeften van al onze lezers en partners."

Later dit jaar volgt een compleet redesign van de iCulture-app, die universeel geschikt wordt voor iPhone en iPad.   Zie ook:  

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie