Hostnet komt met campagne waarin service centraal staat

'Wij zijn er klaar voor!' is de slogan.

MediaScience is verantwoordelijk voor de strategie, creatie, media-advies en -executie van de nieuwe Hostnet-campagne. In deze campagne staat klantenservice centraal.

Volgens Robert Hagendoorn, Director Strategy & Concept bij MediaScience, is de campagne onderscheidend, omdat de strategie is gefocust op mentaliteit in plaats van product, zoals bij de concurrentie. De hostingprovider moedigt in de uitgerolde campagne de ondernemer aan om grootse stappen te zetten om dromen en ambities te realiseren.

Willem Jan Rutgers, Marketing Manager bij Hostnet: ‘Uiteindelijk nemen wij voor onze klanten allerlei online randzaken uit handen, zodat de klant kan doen waar hij of zij goed in is: ondernemen, online oplossingen bouwen en ambities realiseren.'

Hagendoorn: ‘Wij doorbreken de silo’s van data, media en creatie, omdat we geloven dat de chemistry die ontstaat als je die disciplines laat samenwerken, campagnes oplevert die veel effectiever zijn.’

De campagne wordt sinds de lancering continu gemonitord en bijgestuurd door campagnemanagers van MediaScience. Volgens Hagendoorn is dit mogelijk door de nauwe samenwerking tussen creatie-, media- en data-experts. ‘Eigenlijk begint het nu pas. De campagnedata gaan ons vertellen wat werkt en waarop we kunnen bijsturen. Zodat we op maximaal resultaat kunnen sturen.’

Credits
Strategie: MediaScience
Creatie: MediaScience
Media: MediaScience
Video: Nicolaas Kroone
Digital: Das Banner
Audio: Earforce

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie